Šolska realnost je realnost učiteljev in drugih delavcev šole, pa tudi realnost učencev in staršev.
Vsi si želimo, da bi bil šolski prostor prostor ustvarjalnosti, kreativnosti, odgovornosti, delavnosti, strpnosti, spoštovanja, odprtosti, solidarnosti, humanosti, odkritosti, spodbujanja, kakovostnih medsebojnih odnosov, kulturnega dialoga in pozitivne komunikacije.
Na podlagi izkušenj vemo, da je za uspešno reševanje sporov v vsaki šoli pomembna odprta komunikacija, s katero je mogoče izraziti tudi dvome, pomisleke in drugačne poglede. Dobro voden pogovor, ki omogoča dovolj svobodno izražanje, je najboljši način za utrjevanje, zlasti pa za izboljševanje kulture odnosov. S sodelovanjem, poslušanjem, konstruktivno komunikacijo in pozitivno naravnanostjo ter z mirnim reševanjem konfliktov ustvarjamo boljše odnose in sinergije.
Mediacija je sestavni del psihološke podpore pedagoški praksi v šoli in je pomemben del vseživljenjskega učenja. Poiskati pomoč mediatorja ni znak neuspešnosti in nesposobnosti učitelja ali drugega šolskega zaposlenega, ni poraz ali vdaja, je znak zrelosti, moči, priložnost za razvoj in osebno rast. Včasih je potrebno le, da nas druga oseba sliši, da razume naš pogled na situacijo.
Zato ponujamo priložnost vodstvu šole, učiteljem, ostalim zaposlenim, staršem in učencem, da mediacijo preizkusijo in sami pridobijo izkušnjo, znanje in nov pogled na reševanje sporov.
“POMAGAMO SOUSTVARJATI KREATIVEN, STRPEN, SPOŠTOVANJA POLN IN ODPRT ŠOLSKI PROSTOR,KI SPODBUJA KAKOVOSTNE MEDSEBOJNE ODNOSE, KULTURNI DIALOG IN POZITIVNO KOMUNIKACIJO.”
Teme mediacij v šoli
- odnosi znotraj šolskega kolektiva
- izboljšanje odnosov in komunikacije s starši
- teme po dogovoru
Udeleženci
- učitelji
- vodstvo šole
- starši učencev
- ostali zaposleni na šoli
- učenci

IDENTITETA PRAVO
Rešitev spora, na
katerega imam vpliv.
Najdi pot, ne izgovor.